مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تغییر مدیریت ترافیک در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: باید به سوی مکانیسمی دیگر برای مدیریت ترافیک در هسته مرکزی شهر و محدوده اطراف حرم مطهر رضوی برویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، مهندس خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، در نشست خبری درباره طرح ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی و مسدود شدن زیرگذر آن گفت: باید به سوی مکانیسمی دیگر برای مدیریت ترافیک در هسته مرکزی شهر و محدوده اطراف حرم مطهر رضوی برویم.


خلیل الله کاظمی افزود: تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده که تقویت توقفگاه های اطراف حرم مطهر رضوی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در این محدوده از الزامات آن است.


وی اظهار کرد: پس از تحقق این دو مورد می توان برای تردد در زیرگذر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) محدودیت ایجاد کرد و تا نیازهای اولیه فراهم نشود، امکان مسدود کردن این زیرگذر میسر نیست.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: این موضوع تا حدود دو هفته آینده در نشستی با حضور مدیران استانداری، تولیت آستان قدس رضوی و سایر دستگاه های دخیل مطرح خواهد شد و اگر به جمع بندی برسیم، زیرگذر حرم مطهر رضوی را برای خودروهای شخصی خواهیم بست ولی تردد برای خودروهای عمومی مجاز خواهد بود.


وی سپس به خطوط متروی مشهد اشاره و خاطر نشان کرد: خط سه مترو در باب الجواد و خط چهار در بلوار طبرسی ایستگاه خواهد داشت، تا زائران و مجاوران بتوانند به راحتی و بدون ترافیک به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.


 




نظرات کاربران