مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد

مدیریت ترافیک اطراف حرم رضوی تغییر می یابد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تغییر مدیریت ترافیک در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: باید به سوی مکانیسمی دیگر برای مدیریت ترافیک در هسته مرکزی شهر و محدوده اطراف حرم مطهر رضوی برویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، مهندس خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، در نشست خبری درباره طرح ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی و مسدود شدن زیرگذر آن گفت: باید به سوی مکانیسمی دیگر برای مدیریت ترافیک در هسته مرکزی شهر و محدوده اطراف حرم مطهر رضوی برویم.


خلیل الله کاظمی افزود: تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده که تقویت توقفگاه های اطراف حرم مطهر رضوی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در این محدوده از الزامات آن است.


وی اظهار کرد: پس از تحقق این دو مورد می توان برای تردد در زیرگذر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) محدودیت ایجاد کرد و تا نیازهای اولیه فراهم نشود، امکان مسدود کردن این زیرگذر میسر نیست.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: این موضوع تا حدود دو هفته آینده در نشستی با حضور مدیران استانداری، تولیت آستان قدس رضوی و سایر دستگاه های دخیل مطرح خواهد شد و اگر به جمع بندی برسیم، زیرگذر حرم مطهر رضوی را برای خودروهای شخصی خواهیم بست ولی تردد برای خودروهای عمومی مجاز خواهد بود.


وی سپس به خطوط متروی مشهد اشاره و خاطر نشان کرد: خط سه مترو در باب الجواد و خط چهار در بلوار طبرسی ایستگاه خواهد داشت، تا زائران و مجاوران بتوانند به راحتی و بدون ترافیک به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.


 




نظرات کاربران