امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است

امام کاظم(ع) باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه امام موسی کاظم(ع) خود را فدای شیعه کردند، گفت: امام هفتم باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام سیدمحمد هژبری  در جمع زائران ایرانی در حرم امام حسین (ع) با تبریک میلاد فرخنده امام موسی کاظم(ع)، گفت: آن حضرت خود را فدای شیعه کردند و بلای شیعه را تا روز قیامت به دوش مبارک کشیدند، امام هفتم باب الحوائج مطلق برای مؤمنان است.


وی بزرگ ترین ویژگی صبح را بیدارسازی عنوان کرد و افزود: بیداری مهم ترین اتفاقی است که برای بشر از لحظه ولادت تا لحظه مرگ رخ می‌دهد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم زمانی که عزرائیل(ع) می خواهد جان آنان را بگیرد، بیدار می شوند، این زمان بیداری را بی فایده دانست و یادآور شد: بهترین زمان آن است که انسان قبل از دیدن حضرت عزرائیل بیدار شود.


وی با بیان روایتی از امام کاظم(ع) به مسأله عبرت گرفتن از رخدادهای مختلف اشاره کرد و گفت: هر چیزی در برابر چشم ما قرار گیرد، اگر دقیق تر بنگریم و توجه کنیم، عبرت است.




نظرات کاربران