برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد

برنامه روایتگری ویژه زائران کاظمین برگزار شد

برنامه روایتگری از سوی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین ویژه زائرانی که به زیارت امامین جوادین(ع) مشرف شده اند، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کاظمین، برنامه روایتگری از سوی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین را حجت الاسلام سیدحمید درخشان راوی بعثه مقام معظم رهبری هر شب در هتل های شهر مقدس کاظمین برگزار می کند.


در این برنامه که اشاره به زندگی با برکت امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) دارد، زندگی این دو امام همام به صورت صوتی و تصویری روایت می شود.


در بخشی از این جلسات گفته می شود که هارون الرشید هرچه تلاش کرد که به امام کاظم(ع) ضربه بزند چه در خفا و چه در آشکارا موفق نمیشد و بارها و بارها در صدد این امر برآمد اما خداوند در سوره مبارکه صف می فرماید که امام خود را از شرّ کافران حفظ می کند.


در سوره مبارکه صف آیه 8 می خوانیم: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید».


| شناسه مطلب: 96057




کاظمین روایت گری



نظرات کاربران