رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج

رضایت زائران مدینه النبی از خدمات دست‌اندرکان حج

جانشین سرپرست حجاج ایرانی از هتل الجاد المدینه و درمانگا‌ه شبانه روزی مستقر در آن بازدید و با زائران گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه النبی به همراه مسئولان ستاد اجرایی حج از هتل الجاد المدینه و درمانگاه شبانه روزی مستقر در آن بازدید کرد.


ابتدا وی به همراه دست اندرکاران حج به درمانگاه‌ شبانه روزی زائران ایرانی رفت و از بخش‌های مختلف اعم از پزشکی عمومی و تخصصی و بخش‌های خدمات درمانی بازدید به عمل آورد و با پزشکان در رابطه با چگونگی ارائه خدمات درمانی گفت و گو کرد.


آیت‌الله حسینی بوشهری درباره وضعیت دارو نیز سئوالاتی از مسئولان پرسید که پزشک مربوطه توضیحاتی ارائه کرد.


همچنین جانشین سرپرست حجاج ایرانی به کادر درمانی خسته نباشید و خداقوت گفت و افزود: روی خوش شما پزشکان در مقابل بیمار به نوعی باعث دلگرمی آنها می‌شود و بخشی از مشکل را حل می‌کند.


در ادامه آیت الله حسینی بوشهری از دو بیمار این درمانگاه عیادت و برای آن ها حمد شفا قرائت کرد که باعث دلگرمی و استقبال این بیماران شد.


سپس جانشین سرپرست حجاج ایرانی در جمع زائران ضیوف الرحمان در سالن غذاخوری حضور یافت و به آنها  خداقوت و زیارت قبول گفت.


برخی زائران در رابطه با برنامه‌های فرهنگی،‌ مسائل شرعی و احکام سئوالاتی پرسیدند که با پاسخ مسئولان فرهنگی همراه شد.


در مجموع زائران از خدمات ارائه شده توسط عوامل و دست اندرکان حج رضایت داشتند و از اینکه بدون دغدغه در سرزمین وحی به زیارت و برنامه‌های معنوی پرداخته‌اند، خرسند بودند.




نظرات کاربران