حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل  را در مکه  برگزار می‌کنند

حجاج ایرانی امشب هفتمین دعای کمیل را در مکه برگزار می‌کنند

مراسم هفتمین دعای کمیل حجاج ایرانی از زمان استقرار آنان در تیرماه گذشته تاکنون، امشب در هتلهای مختلف مکه مکرمه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مهمترین مراسم امشب در سه هتل بزرگ «میلینیوم»، «ویولت» و «هالی دی ان» با حضور جمع انبوهی از اعضای کاروانهای حجاج ایران برگزار خواهد شد.


سخنرانی مراسم دعای کمیل هتل میلینیوم در شارع ابراهیم خلیل در منطقه مرکزی مکه، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی خواهد بود. تلاوت قرآن را در این مراسم، کاووسی از قاریان ممتاز قرآن کریم و مدیحه سرایی را «حاج علی فراهانی» برعهده خواهد داشت.


در هتل ویولت – مقر بعثه و ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه- واقع در منطقه عزیزیه، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی به عنوان سخنران و «احمدی وفا» و «شمس» به ترتیب قاری قرآن و دعای کمیل خواهند بود.


هتل هالی دی ان – بزرگترین هتل زائران ایرانی در مکه – که ظرفیت پذیرش نزدیک به پنج هزار زائر را در منطقه عزیزیه مکه دارد،  میزبان حجت الاسلام والمسلمین عابدی برای سخنرانی خواهد  بود و تلاوت قرآن را عبداللهی و قرائت دعای کمیل را نوفرستی بر عهده دارند.


در دیگر هتلهای شهر مکه نیز مراسم مشابهی برگزار می شود.


دعای ندبه نیز صبح فردا در مراسمی با حضور حجاج ایرانی در هتلهای گوناگون شهر مکه قرائت خواهد شد.


80 هتل شهر مکه در سال جاری میزبان حجاج ایرانی هستند.


با انجام مناسک حج تمتع و خروج بیش از 35 هزار حاجی از سرزمین وحی به سوی ایران یا مدینه منوره هم اکنون حدود 51 هزار زائر ایرانی در قالب 351 کاروان در مکه مکرمه بسر می برند.


خروج تدریجی حجاج ایرانی از شهر مکه تا 17 شهریور ادامه دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران