طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر

طنین کمیل زائران ایرانی در خیمه گاه حسینی + تصاویر

زائران ایرانی با حضور پرشور در خیمه گاه امام حسین(ع)، دعای کمیل پنجشنبه شب این هفته را که از سوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زمزمه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم پرفیض دعای کمیل پنجشنبه شب این هفته (31 مردادماه) زائران ایرانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در خیمه گاه امام حسین(ع) برگزار شد و آقای مجتبی باقری با نوای گرم خود دعا را زمزمه کرد.


در این مراسم نورانی، زائران اباعبدالله الحسین(ع) دست های خود را به دعا به درگاه الهی بالا برده و با قرائت فراز اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الذُّنُوبَ الَّتِی تَهْتِکُ الْعِصَمَ‏ و اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الذُّنُوبَ الَّتِی تُنْزِلُ النِّقَمَ‏ از خدا درخواست بخشش گناهان و رحمت واسعه الهی کردند.


 اگرچه نمود جمعیتی زائران ایرانی در خیمه گاه امام حسین(ع) که برای شرکت در دعای پرفیض کمیل حاضر شده بودند از دیگر زائران بیشتر بود، اما زائران دیگری نیز در این مراسم حضور داشتند و همگام با زائران کشورمان، فرازهای بلند دعا را زمزمه می کردند.


پیش از شروع دعای پرفیض کمیل، گروه هم خوانی و مدیحه سرایی نور المهدی که از جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) به زیارت عتبات عالیات آمده اند، به اجرای تواشیح پرداختند.


| شناسه مطلب: 96069




کربلا کمیل



مطالب مرتبط

نظرات کاربران