طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد

طرح های امنیتی ویژه محرم و صفر در کربلا بررسی شد

نشست مشورتی دستگاه های امنیتی عراق با هدف انجام آمادگی های لازم ویژه ماه های حزن محرم و صفر و برنامه ریزی های کلی برای این ماه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، بخش شعائر و موکب های حسینی عراق و جهان اسلام وابسته به آستان های مقدس حسینی و عباسی نشست مشورتی گسترده‌ای را با حضور نمایندگان دستگاه ها و ادارات امنیتی استان کربلا به همراه نمایندگان هیئت ها و موکب های حسینی استان های عراق برگزار کرد.


این نشست در راستای انجام آمادگی های ویژه ماه های حزن اهل بیت(ع) محرم و صفر و برنامه ریزی های کلی برای این ماه ها، به میزبانی آستان مقدس عباسی در سالن امام حسن مجتبی(ع) و باحضور تعدادی از اعضای شورای اداری و هیأتی از آستان مقدس حسینی به ریاست مهندس محمد الأشیقر، متولی آستان برگزار شد.


به گزارش الکفیل، در این نشست، حاج ریاض نعمه السلمان، رئیس بخش شعائر، موکب ها و هیئت های حسینی در سخنانی گفت: ما در آستانه برگزاری مناسبت های دینی در ماههای محرم و صفر قرار داریم. من چیزی نمی توانم بگویم جز آنکه از همه برادران، مسئولان آستان های مقدس حسینی و عباسی، مسئولان امنیتی استان کربلا، مسئولان نمایندگی ها و یگان های موکب های حسینی در استان و همه آنهایی که سختی سفر را برای حضور در این نشست پذیرفتند؛ تشکر کنم.


وی گفت: ما اطمینان داریم که همگان در این گونه مناسبت ها نسبت به مسائل امنیتی دقت و توجه بسیار دارند زیرا که این مساله همانند امانتی بر گردن آنها است و در اینجا نباید نقش آستان های مقدسحسینی و عباسی را در ارائه بهترین خدمات و تسهیلات برای موکب ها فراموش کنیم.


رئیس بخش شعائر، موکب ها و هیئت های حسینی خاطرنشان کرد: هیئت ها و موکب ها سبب تداوم بخشیدن به نهضت جاودانه حسینی هستند و ما باید به واسطه این هیئت ها و موکب ها آنچه را که بهترین است و شایسته اهل بیت(ع) است، عرضه کنیم.


بعد از این سخنان، حاضران در نشست پس از ارائه طرح کلی طرح های امنیتی و راه های تضمینی موفقیت آن، به بررسی و مشورت در خصوص مسائل امنیتی پرداختند.


| شناسه مطلب: 96072




کربلا محرم صفر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران