2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند 2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند 2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند 2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند 2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند 2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند 2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند

2094 زائر از فرودگاه مدینه به کشور بازگشتند

براساس اطلاعیه ستاد مدینه ۱۶ کاروان با ۲۰۹۴ زائر ضیوف الرحمان امروز از فرودگاه مدینه منوره به کشورمان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر اساس اطلاعیه ستاد مدینه منوره تا پایان امشب (اول شهریور) 66 کاروان با ۹۳۱۴ زائر در شهر پیامبر اقامت دارند که در 20 هتل اسکان یافته‌اند.


طبق این آمار ۱۴ کاروان با ۲۰۸۸ زائر بیت‌الله الحرام از مکه مکرمه به مدینه النبی وارد می شوند تا چند روزی را در جوار حرم رسول خدا و ائمه بقیع (ع) به راز و نیاز و زیارت بپردازند.


همچنین ۱۶ کاروان با ۲۰۹۴ زائر ضیوف الرحمان امروز از فرودگاه مدینه به کشورمان باز می گردند. در مجموع کل پروازهای برگشت حجاج از مدینه تاکنون ۸۱ پرواز بوده است.


*آمار مرکز پزشکی مدینه


بر اساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت، آمار عملکرد درمانگاههای مدینه در موسم حج ۹۸ نشان می دهد از ابتدای فعالیت این درمانگاه‌ها تا پایان صبح امروز (اول شهریور) بالغ بر 23 هزار و ۸۶۵ مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان این درمانگاه‌ها برای زائران به ثبت رسیده است. فقط در روز گذشته (پنجشنبه) تا پایان صبح امروز (جمعه اول شهریور) بالغ بر ۹۸۵ مورد ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران انجام شده که نسبت به روز قبل آن کاهش یافته است. روز گذشته 1011 مورد ویزیت عمومی و تخصصی وجود داشت.


تعداد کل بیماران اعزام شده به مراکز درمانی سعودی از ابتدا تاکنون ۱۰۷ مورد بوده که همه آنها ترخیص شده اند و هیچ بیمار ایرانی در مراکز درمانی سعودی بستری نیست. طبق این اطلاعیه فوتی جدید برای زائران مدینه بعد و یا اعزام بیمار به ایران ثبت نشده است. بر این اساس در سه درمانگاه راما، ریاض مهاجرین و الجاد المدینه خدمات درمانی شبانه روزی در بخش‌های مختلف اعم از نوار قلب، تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، پایش فشار و قند خون، اکسیژن تراپی و نسخ دارویی ارائه می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران