تلاش و اخلاص دو مؤلفه مهم خدمت صادقانه به زائران حسینی است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر خدمت گزاری هرچه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کرد و از تلاش و اخلاص به عنوان دو مؤلفه مهم خدمت صادقانه نام برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه هماهنگی و هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با هدف کیفیت بخشی هرچه بیشتر به برنامه های بعثه رهبری در عراق برگزار و در آن نحوه اجرای برنامه های فرهنگی بررسی شد.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی بر خدمت گزاری هرچه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کرد و از تلاش و اخلاص به عنوان دو مؤلفه مهم خدمت صادقانه نام برد.


وی در ادامه داشتن اخلاق و صداقت در فعالیت های مختلف را مورد تأکید قرار داد و افزود: از منظر فقه وقتی کاری بر عهده کسی گذاشته می شود باید با صداقت کامل از ابتدا تا پایان آن را به انجام رساند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق همچنین از لسان صدق و قدم صدق مقدمه رسیدن به مقام و جایگاه صدق نام برد و تصریح کرد: خدمت گزار زائر اباعبدالله(ع) باید گفتار، رفتار و کردارش صادقانه باشد تا بتواند در راستای خدمت گزاری هرچه بیشتر موفق گردد.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با بیان اینکه حرکت انبیای الهی در راستای هدایت انسان ها، صادقانه بوده است، گفت: رمز موفقیت پیامبران‌ تلاش، اخلاص و صداقت بود.


وی در پایان با اشاره به اینکه هرکس فوق وظیفه اش تلاش کند و نوافل انجام دهد به مقام محمود و برکات بسیاری خواهد رسید، از نیروهای اعزامی بعثه به سرزمین عتبات خواست که خدمات خود به زائران امام حسین(ع) را هر روز بهتر از روز گذشته ارائه دهند.


در ادامه این جلسه، هر یک از  افراد حاضر در جلسه به بیان فعالیت های خود در طول هفته گذشته پرداختند و نکات مورد نظر نماینده بعثه رهبری در عراق را درباره برنامه های پیش رو دریافت کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران