اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا

اجرای گروه هم خوانی نورالمهدی در حرم سیدالشهدا

گروه هم خوانی و مدیحه سرایی نور المهدی که از جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) به زیارت عتبات عالیات آمده اند، در حرم سیدالشهدا(ع) به اجرای تواشیح پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی بِعثه مقام معظم رهبری، صبح امروز (دوم شهریور) با حضور زائران ایرانی و دلباختگان حسینی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.


پس از پایان این مراسم گروه هم خوانی و مدیحه سرایی نور المهدی که از 16 نوجوان 14 تا 16 ساله تشکیل شده است و از جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) به زیارت عتبات عالیات آمده اند، در حرم سیدالشهدا(ع) به اجرای تواشیح پرداختند.


گروه همخوانی نورالمهدی پیش از برگزاری تواشیح در حرم سیدالشهدا(ع)، در جلسه توجیهی روحانیان و مداحان عتبات و خیمه گاه امام حسین(ع) نیز برنامه اجرا کرده بودند و تصمیم دارند در بین الحرمین و نیز شهر مقدس نجف اشرف نیز به اجرای تواشیح بپردازند.


براساس این گزارش، همخوانی که این گروه برای حرم امام حسین(ع) در نظر گرفته بودند، شعر زیبای «دلم هوای مشهدالرضا دارد» نام داشت که مورد استقبال زائران ایرانی و البته زائران غیرایرانی به ویژه خادمان حرم مطهر سیدالشهدا(ع) شد.


 


| شناسه مطلب: 96098




کربلا سیدالشهدا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران