وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم

وضعیت زائران در مدینه تشریح شد + فیلم

رئیس ستاد مدینه منوره وضعیت اسکان،مدت اقامت، پرواز بازگشت و خدمات ارائه شده به زائران حریم نبوی را تشریح کرد.

ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری در مورد وضعیت اسکان و اقامت زائران، اظهار داشت: امروز (یکشنبه سوم شهریور) بالغ بر 9329 زائر در قالب ۶۶ کاروان در مدینه اسکان دارند که از این تعداد ۱۹ کاروان با ۲۵۵۶ زائر از مکه مکرمه به مدینه وارد می‌شوند و ۱۷ کاروان با ۲۴۷۴ زائر پس از اقامت پنج روزه در این شهر از فرودگاه مدینه به کشور باز می گردند. در حال حاضر 100 پرواز از این شهر به کشورمان انجام شده است.


وی تاکید کرد: تمام خدمات تعریف شده در طول سفر به زائران ارائه می شود و روند ورود و خروج حجاج خوب است. حتی برخی پروازهای بازگشت زودتر از زمان خود نیز انجام می شود.


رئیس ستاد مدینه با بیان اینکه سرپرست حجاج ایرانی روزانه از هتل‌های محل استقرار حجاج بازدید می‌کند، تصریح کرد: در این راستا تقاضای زائران بررسی شده و سعی می‌کنیم که آنها را برطرف کنیم. با توجه به مدت اقامت زائران برنامه‌های فرهنگی و زیارت دوره طبق زمانبندی انجام می‌شود.


وی به برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری با حضور عوامل ستاد حج اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسات خدمات ارائه شده به زائران بررسی و در صورت نیاز برای ارتقا و بهبود خدمات تصمیم‌گیری می‌شود.


حویزاوی با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ شهریور حدود هزار و ۷۰۰ زائر در مدینه حضور خواهند داشت، گفت: تمامی عوامل پزشکی، آشپزخانه، واحدهای تابعه و حمل و نقل برای خدمات دهی به زائران در مدینه حضور دارند.


رئیس ستاد مدینه در مورد مدت زمان اقامت آخرین کاروان‌های حجاج مدینه بعد عنوان کرد: محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت که البته رئیس سازمان حج و زیارت براین مسئله تاکید داشت که حق و حقوق تمامی زائران باید در نظر گرفته شود و با برنامه ریزی سعی کردیم که همانند دیگر حاجیان بالغ بر 81 کاروانی که در روزهای پایانی موسم حج در مدینه حضور دارند مدت اقامتشان 4 شب و 5 روز باشد.



 




نظرات کاربران