زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند

زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه زائران امام حسین(ع) مالکان اصلی بهشت هستند، گفت: زائران قدر خود را در این سرزمین مقدس بدانند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی بِعثه مقام معظم رهبری، صبح امروز (سوم شهریور) با حضور زائران ایرانی و دلباختگان حسینی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.


حجت الاسلام سیدمحمد هژبری در این مراسم با اشاره به اهمیت زیارت قبر مطهر اباعبدالله الحسین(ع) به بیان روایتی از امام صادق(ع) پرداخت و گفت: هرکسی که قبر امام حسین(ع) را در کربلا زیارت نکند، گمان می کند که شیعه هست.


وی با بیان اینکه مالکان اصلی بهشت زائران امام حسین(ع) هستند و کسانی که به زیارت آن امام همام نیامده اند، مهمان زائران به شمار می روند، گفت: زائران قدر حضور خود در این سرزمین مقدس را با معرفت بدانند و از لحظه لحظه این حضور به بهترین شکل استفاده کنید.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به روایتی از امام علی(ع)، افزود: شغل و مأموریت اصلی ما در عالم هستی پاسبانی از دل است و سفر زیارتی کربلا سفر دل به شمار می رود.


وی ادامه داد: امام علی(ع) می فرمایند که غفلت خواب دل است؛ روح انسان گاهی مریض می شود و مریضی روح به شک است و گاهی هم می میرد و مرگ آن به جهل و نادانی است.


حجت الاسلام هژبری خاطرنشان کرد: شرط پاسبانی از دل و بهترین راه پاسداری از آن سپردن به خدا و ولی الله است که خدا اگر اراده کند دل را سالم نگه می دارد و کار به سامان می رسد و اما اگر هنرمند عالم باشیم و خدا و ولی  خدا نخواهد، ابلیس بر ما مسلط می گردد.


 


 


| شناسه مطلب: 96128




کربلا امام حسین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران