رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه

رضایت‌مندی حجاج از وضع درمانگا‌ه‌های مدینه

در جریان بازدید جانشین سرپرست حجاج ایرانی از هتل‌ها و درمانگا‌هها، زائران از خدمات ارائه شده پزشکی ابراز رضایت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی به همراه آقای ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره ظهر یکشنبه از هتل و درمانگاه شبانه روزی ریاض المهاجرین بازدید کرد.


این هتل، میزبان زائرانی است که بتازگی از مکه مکرمه به شهر پیامبر رسیده و به همین دلیل شور و حال خاصی در لابی و راهرو‌ها برپا بود.


جانشین سرپرست حجاج ایرانی به زائرانی که وارد شهر پیامبر شده و پنج روز در این هتل اقامت خواهند داشت، خوش آمد گفت و با آنها گفت‌ وگو کرد.


بسیاری از زائران پس از آنکه متوجه شدند آیت الله بوشهری در جمع شان حاضر شده خوشحال و مسرور شده و برای سلام و احوال پرسی دور ایشان حلقه زده و عکس یادگاری گرفتند.


زائران از نحوه خدمات رسانی خادمان حجاج نیز اعلام رضایت کرده و بابت حضور در سرزمین وحی از خداوند شاکر بودند.


در ادامه، جانشین سرپرست حجاج ایرانی به زائران قبور مطهر رحمت للعالمین و ائمه بقیع (ع) زیارت قبول و خداقوت گفت و برای آنها دعا کرد.


در ادامه بازدید، شرایط ارائه خدمات درمانی به زائران در گفت‌ وگو با پزشکان حاضر در درمانگاه‌ بررسی شد و آیت الله بوشهری درباره وضع تأمین دارو، بیماری‌های خاص و میزان رضایت حجاج سؤالاتی را مطرح کرد که با پاسخ دکتر عرب خردمند مسؤول مرکز پزشکی مدینه همراه شد. همچنین آیت الله بوشهری از بیماری که بستری بود عیادت و برای وی شفای عاجل را از خداوند منان مسألت کرد. در جریان این بازدید‌ زائران از بخش خدمات درمانی نیز رضایت داشته و تقدیر و تشکر کردند.




نظرات کاربران