آماده سازی خیابان های کربلا برای تردد زائران در ماه محرم

آستان قدس حسینی با هدف ایجاد فضای وسیعتر برای تردد زائران در ماه محرم الحرام، به افتتاح برخی از خیابان های منتهی به صحن مطهر اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، بخش پروژه های مهندسی و فنی آستان قدس حسینی از تسهیل رفت و آمد زائران در ماه محرم با افتتاح برخی از خیابان های اطراف حرم مطهر خبر داد.


معاون رئیس بخش پروژه های مهندسی و فنی آستان قدس حسینی با اعلام این خبر گفت: آستان قدس حسینی با هدف ایجاد فضای وسیعتر برای تردد زائران در ماه محرم الحرام، به افتتاح برخی از خیابان های منتهی به صحن مطهر اقدام کرده است.


فلاح هادی افزود: در این راستا پهنای خیابان باب القبله به سمت خیمه گاه حسینی از دو متر به هشت متر افزایش یافته است که این امر با هدف کاستن ازدحام جمعیت صورت گرفته است.


وی در ادامه گفت: اقدامات فنی در زیرگذر باب القبله همچنان ادامه دارد و اکنون در این مکان بتن ریزی صورت گرفته و روز سه شنبه آتی آسفالت خواهد شد تا پنج روز قبل از محرم الحرام مورد بهره برداری قرار گیرد.


معاون رئیس بخش پروژه های مهندسی و فنی آستان قدس حسینی همچنین خاطرنشان کرد: آستان قدس حسینی در تلاش است تا خیابان ها و اماکن ویژه ای را برای استقرار موکب های حسینی فراهم کند.


| شناسه مطلب: 96135




کربلا محرم



مطالب مرتبط

نظرات کاربران