تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه

تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی مدیران مجموعه‌های مدینه

با حضور جانشین سرپرست حجاج و رئیس ستاد مدینه از خدمات شبانه روزی مدیران و عوامل اجرایی مجموعه‌های مدینه منوره تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جلسه مشترک مدیران مجموعه‌های مدینه منوره به منظور تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی عوامل اجرایی و دست اندرکاران حج با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی و ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره در هتل موفنبیک برگزار شد.


آیت الله حسینی بوشهری در این جلسه با بیان اینکه خدمت به برادر دینی بالاتر از طواف کعبه است، گفت: آنچه از ناحیه امام صادق (ع) مطرح شده این است که ثواب و پاداش کمک و خدمت به برادر دینی ۱۰ برابر بالاتر از طواف کعبه است. از این بابت به شما عوامل اجرایی مجموعه ها تبریک عرض می کنم و بدانید که خدمت به زائران خانه خدا و رسول الله بسیار ارزشمند است.


جانشین سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه وقتی شما، دست زائر را گرفته و به او کمک می کنید باعث قوت قلب و آرامش او می شود، افزود: طبق احادیث و روایات همراهی مسلمان با برادر مسلمان خود اجر و حسنه بسیاری دارد و اگر کسی از برادر دینی خود دستگیری کند ثوابش در پیشگاه خداوند از دو ماه اعتکاف در مسجد الحرام بالاتر است.خداوند به شما عنایت داشته که چنین توفیقی نصیبتان کرده است.


وی تاکید کرد: قطعاً شما عوامل اجرایی حج بسیاری از صحنه هایی را دیده اید و چشمانتان را بر روی آنها بسته‌اید و آن را افشا نکردید. این کار در حق برادر دینی شما انجام گرفته که پاداش بسیاری دارد.


وی به روایتی از رسول خدا (ص) اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر(ص) فرموده اگر نسبت به برادر دینی خود مهربان باشید، محبت کرده و کمک کنید در آخرت جایگاه شما نزد ما خواهد بود. بنابراین اینکه شما در خدمت زائر بیت الله الحرام هستید بسیار ارزشمند است.


در ادامه این نشست رئیس ستاد مدینه از مدیران و عوامل اجرایی مجموعه‌ها تقدیر و تشکر کرد و چند نفر از مدیران دو مجموعه مدینه منوره نیز پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه به عملیات حج و خدمات رسانی به حجاج ضیوف الرحمان مطرح کردند.


در پایان به رسم یادبود هدایایی به عوامل اجرایی دو مجموعه مستقر در مدینه اهدا شد.


 




نظرات کاربران