ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم

ارزیابی جانشین سرپرست حجاج از عملیات حج + فیلم

جانشین سرپرست حجاج ایران ضمن مثبت ارزیابی کردن روند عملیات حج امسال، پس از حدود یک ماه اقامت در سرزمین وحی از مدینه النبی به کشور بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی پس از حدود یک ماه اقامت در سرزمین وحی صبح امروز (چهارم شهریور) از مدینه النبی به ایران اسلامی بازگشت.


وی به هنگام خروج از مدینه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران حج از آنها خواست همانند روزهای گذشته به زائران و حجاج بیت الله الحرام و نبی اکرم و ائمه بقیع خدمت کنند.


وی افزود: پاداش و ثواب بسیاری نصیبتان خواهد شد و ان‌شاءالله این توفیق سال های آینده نیز وجود داشته باشد تا خادمان خوبی برای حجاج باشیم.


سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه امسال زائران در مکه و مدینه در فضای آرام و پر از معنویت، اعمال و مناسک خود را انجام دادند، تصریح کرد: یکی از دغدغه های زائران چگونگی انجام اعمالشان بود که به لطف الهی به خوبی انجام شد. امسال نسبت به سال‌های قبل مشکلات کمتری وجود داشت و زائران نیز رضایت نسبی از خدمات داشتند.


وی تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های خوب در ستاد حج و بعثه مقام معظم رهبری هر سال شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر این حرکت معنوی باشیم.


گفتنی است، جانشین سرپرست حجاج در طول اقامت خود در سرزمین وحی از هتل‌ها و درمانگاه‌های زائران ایرانی بازید و مسائل را از نزدیک بررسی و بر آن نظارت می‌کرد. همچنین از دیگر برنامه ها وی شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری جلسات متعدد با حضور عوامل ستاد حج و بعثه مقام معظم رهبری به منظور تسهیل امور حاجیان بود.



 




نظرات کاربران