بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم

بازگشت حجاج از مدینه 17 شهریور پایان می‌یابد + فیلم

رئیس ستاد مدینه منوره گفت: اکنون پرواز بازگشت حجاج به موقع و حتی گاهی زودتر از موعد زمان مقرر انجام می‌شود و این پروازها تا 17 شهریور ادامه دارد.

ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه ستاد خبری حج با بیان اینکه فضای مدینه آرام بوده و برای زیارت زائران مناسب است، اظهارداشت: فرایند حرکت کاروان ها برای بازگشت به کشورمان با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب در حال انجام است. تاکنون بیش از ۱۱۰ پرواز از فرودگاه مدینه به کشور ثبت شده است.


رئیس ستاد مدینه منوره افزود: به جز روزهای اول که کشور میزبان و برخی واحدهای مرتبط با حمل و نقل شهری و خدمات هواپیمایی هماهنگ نبوده و باعث تغییرات جزئی در پرواز بازگشت حجاج شد، اکنون شاهد پرواز به موقع و حتی گاهی زودتر از موعد زمان مقرر هستیم که این موضوع باعث رضایت و خشنودی زائران شده است.


وی ادامه داد: خدمات پروازی برای حجاج بیت الله الحرام تا ۱۷ شهریور ادامه دارد و امیدواریم این خدمات رضایت زائران را به همراه داشته و مورد قبول درگاه خداوند متعال باشد.




نظرات کاربران