قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت و مدیران عالی آستان مقدس عباسی(ع) دیدار کرد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تولیت اجرایی و مدیران عالی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) در حرم مطهر امام رضا(ع) دیدار کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن خیر مقدم به محمد عبدالحسین الاشیقر تولیت اجرایی حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار کرد: ملت های مسلمان ایران و عراق از ظلم و جور حاکمان مستبد رهایی یافته اند و این کشورهای برادر، دوست و همسایه متعلق به اهل بیت(ع) هستند.
وی تصریح کرد: پیشرفت، تکامل و توسعه کشور عراق باعث مباهات ماست و اینکه آستان¬های مطهر اهل بیت(ع) در آن کشور هر روز به جنبه های مختلفی از خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می پردازند جای خوشحالی دارد.
خاکسار قهرودی ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد ماحصل جلسات منظم و تخصصی که در این مدت بین آستان قدس رضوی و آستان مقدس عباسی برگزار شده، به افزایش رفاه حال زائران و توسعه بیش از پیش اماکن متبرکه متعلق به اهل بیت(ع) بیانجامد.
تولیت اجرایی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز در این دیدار گفت: در زمینه های قرآنی، فرهنگی، سلامت و اقتصاد به توافقات بسیار خوبی دست یافته ایم که با تمرکز بیشتر نتایج آن به زودی مشخص خواهد شد.
محمد عبدالحسین الاشیقر اظهار کرد: موضوعات خدمت به زائران و بازسازی اعتاب مقدسه از اولویت های مورد نظر آستان مقدس عباسی در جلسات و مذاکرات روزهای اخیر بوده است.
گفتنی است، تولیت اجرایی و مدیران عالی آستان مقدس عباسی با هماهنگی و دعوت مرکز بین الملل آستان قدس رضوی به مدت 3 روز در مشهد حضور داشتند و از نزدیک با ظرفیت های موسسات و مجموعه های فرهنگی و اقتصادی آستان قدس آشنا شدند.


 


منبع: سایت آستان قدس رضوی




مطالب مرتبط

نظرات کاربران