راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است

راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از صبر به عنوان یکی از ویژگی های پرچمداران الهی نام برد، راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی از سوی دفتر نمایندگی بِعثه مقام معظم رهبری در کربلا، (چهارم شهریور) پس از نماز مغرب و عشاء با حضور زائران ایرانی در سرداب علقمی حرم مطهر قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.


حجت الاسلام سیدمحمد هژبری در این مراسم به بیان نقش صبر در زندگی انسان پرداخت و گفت: در این عالم با بی صبری به جایی نمی توان رسید و راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت در صبر نهفته است.


وی از صبر به عنوان یکی از ویژگی های پرچمداران الهی نام برد و گفت: یکی از سئوال های مهمی که درباره صبر پرسیده می شود آن است که چرا باید صبور باشیم و چگونه باید صبر کنیم.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه صبوری سخت است، خاطرنشان کرد: اگر اراده کردید که سخت ترین چیزهای عالم از جمله صبر برای شما آسان شود، پیوسته به موعظه ها گوش فرا دهید و در جلسات اهل بیت(ع) شرکت کنید.


وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: همواره باید بهترین واعظ را به مردم معرفی کنید که بهترین منبری در عالم، حضرت مرگ و بهترین واعظ در هستی، یاد مرگ است.


حجت الاسلام هژبری خاطرنشان کرد: قبرستان بهترین مکان برای موعظه است که انسان می تواند از این موعظه قوی درس بگیرد و امید است که خواب رفته ترین افراد را یاد مرگ اندازد.


پس از سخنرانی حجت الاسلام هژبری، حاج مجتبی باقری مداح بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به نوحه خوانی و مدیحه سرایی در بیان فضایل حضرت قمر بنی هاشم(ع) پرداخت.


 


 


 


| شناسه مطلب: 96177




کربلا صبر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران