نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود

نظرات دانشجویان درباره برنامه های فرهنگی عتبات جمع آوری شود

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق نظرسنجی از دانشجویان را در راستای ارتقای سطح برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بسیار مؤثر خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حضور در هتل ام القرای نجف در جریان آخرین وضعیت اعزام دانشجویان و برنامه های فرهنگی ارائه شده به آنها قرار گرفت.


وی در پاسخ به مسئول کاروان های دانشجویی در نجف که پس از ارائه گزارشی، خواستار تدارک برنامه های فرهنگی ویژه و کاربردی برای اغنای بیشتر دانشجویان شده بود، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمع آوری پیشنهادات و استفاده از نظرات اساتید حوزه و دانشگاه، نرم افزار و برنامه های بهتر و غنی تری تهیه شود.


مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق جمع آوری پیشنهادات درباره برنامه های فرهنگی را لازم و مفید دانست و گفت: بیشتر نوآوری ها از پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان و اساتید دانشگاه و حوزه  به دست می آید، بنابراین‌ لازم است به این امر اهتمام ورزیده شود.


وی همچنین در پاسخ به یکی دیگر از خواسته های مسئول کاروان های دانشجویی در نجف مبنی بر  چالشی تر شدن برنامه های فرهنگی، گفت: طرح مباحث چالشی همیشه مورد استقبال دانشجویان بوده  و لازم و مفید هم است، اما این گونه مباحت باید در جلسات هم اندیشی طرح گردد تا با تأمل و فرصت کافی پاسخ  های مناسب به آنها داده شود.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی درباره بهتر شدن کیفیت برنامه های فرهنگی اظهار داشت: درباره برنامه ها از دانشجویان نظرسنجی شود و پیشنهادات آنان در قالب فرم هایی جمع آوری  گردد زیرا  این کار در ارتقای سطح برنامه های بعثه رهبری و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نقش مهمی خواهد داشت.


براساس این گزارش، هم اکنون دانشجویان پس از ورود به شهر مقدس نجف از برنامه فرهنگی سلام اول که رأس ساعت 5:30 بعدازظهر در مقابل درب باب الساعه حرم مطهر امام علی(ع) برگزار و همراه آن مداحی و زیارت امین الله قرائت می شود، بهره می برند.


از دیگر برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در مرقد صافی صفا یمانی برگزار می شود، روایتگری از کعبه تا کوثر است.


بازدید از منزل امام راحل، منزل علامه امینی و وادی السلام شهر نجف اشرف و برگزاری مراسم وداع با آستان کوی دوست از دیگر برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان است که برنامه وداع پس از مراسم سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در حرم امام علی(ع) اجرا می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران