ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت

ویزیت عمومی و تخصصی زائران مدینه از 27 هزار مورد گذشت

براساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره از ابتدای فعالیت درمانگا‌ه‌ها تا پایان صبح امروز 27 هزار مورد ویزیت تخصصی و عمومی برای زائران انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر اساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره  آمار عملکرد درمانگاههای این شهر در موسم حج 98 از ابتدای فعالیت تا پایان صبح امروز (سه شنبه ۵ شهریور) نشان می‌دهد که بالغ بر ۲۷ هزار و دو مورد ویزیت عمومی و تخصصی ثبت شده است سهم ویزیت عمومی و تخصصی به ترتیب  20465 و ۶۵۳۷ مورد بوده است.


بر اساس این گزارش از ابتدای فعالیتاین درمانگاهها تاکنون ۲۶۸ مورد نوار قلب به ثبت رسیده است.


همچنین روز گذشته تا پایان صبح امروز ۶۵۴ ویزیت تخصصی و عمومی از سوی پزشکان برای زائران مدینه النبی به ثبت رسید.در طول روز گذشته ۱۸۲۲ مورد خدمت درمانی ارائه شده است.


طبق این گزارش از ابتدای فعالیت درمانگاهها تا پایان صبح امروز ۱۲۳ زائر ایرانی به مراکز درمانی سعودی اعزام شده‌اند که از این تعداد ۱۲۱ نفر ترخیص شده و دو نفر همچنان بستری هستند. در حال حاضر درمانگاههای مستقر در هتل های راما، ریاض مهاجرین و الجاد المدینه خدمات درمانی شبانه روزی به زائران مدینه النبی ارائه می دهند.


خدمات درمانی ارائه شده به بیماران شامل نوار قلب، گچ گیری، تزریقات، سرم تراپی، پایش فشار خون و قند خون، اکسیژن تراپی و تامین نسخ داروخانه‌ای است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران