نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد

نرم افزارهای کاربردی ویژه عتبات عالیات معرفی شد

کارشناس مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع روحانیان و مداحان عتبات سه نرم افزار کاربردی «مقتل الحسین»، «عتبات عالیات» و «راهیان آسمان» را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام عبدالحمید مرتضوی منش در جلسه توجیهی روحانیان و مداحان کاروان های زیارتی عتبات به معرفی چند نرم افزار کاربردی پرداخت که از سوی بعثه مقام معظم رهبری و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در حوزه حج و زیارت و عتبات آماده شده است.


وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و معرفی مناسب نرم افزارهای کاربردی حوزه حج و زیارت، خاطرنشان کرد: هنوز برخی از روحانیان و مداحان عتبات با کارکرد این نرم افزارها آشنا نشده اند که باید در این زمینه اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.


کارشناس مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: کارگاه های مختلفی را برای روحانیان کل کشور برگزار کرده ایم تا با کارکرد نرم افزارهای ویژه حج و زیارت آشنا شوند و در این جلسه نیز سه نرم افزار مهم در این حوزه معرفی می شود.


وی با بیان اینکه نخستین نرم افزار «مقتل الحسین» نام دارد که ویژه پژوهشگران بوده و از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده است، گفت: این نرم افزار که پیش از این با نام «موسوعه امام حسین(ع)» و «کتابخانه امام حسین(ع)» آماده شده بود، شامل 101 عنوان کتاب است.


نرم افزار دوم که حجت الاسلام مرتضوی منش معرفی کرد، «عتبات عالیات» نام داشت که ویژه عموم زائران از سوی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری تولید و تصاویر 360 درجه از اماکن نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و کوفه در آن گنجانده شده است.


کارشناس مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از «راهیان آسمان» به عنوان نرم افزار سوم نام برد که ویژه دانشجویان و فرهیختگان به سفارش ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تولید شده و مطالب ارزشمند و تصاویر 360 درجه را در این حوزه در خود جای داده است.


حجت الاسلام مرتضوی منش یادآور شد: نرم افزارهای نامبرده به همراه سایر نرم افزارهای کاربردی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از نشانی اینترنتی www.abrenoor.ir و www.707ip.ir قابل دریافت است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران