72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم 72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم 72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم 72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم 72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم 72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم 72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم

72557 زائر به زیارت دوره در مدینه رفتند + فیلم

رئیس ستاد مدینه منوره گفت: تاکنون ۴۹۷ کاروان شامل 72557 زائر با ۱۶۷۷ دستگاه اتوبوس از اماکن مقدسه مدینه بازدید کرده‌اند.

ناصر حویزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری حج، با اشاره به آمار زیارت دوره زائران مدینه النبی اظهارداشت: تا روز سه شنبه (۵ شهریور) ۱۸۵ کاروان با ۶۲۹ دستگاه اتوبوس زیارت دوره خود را انجام داده‌اند.


رئیس ستاد مدینه منوره گفت: بالغ بر ۲۷ هزار و ۲۲۶ زائر مدینه بعد، از اماکن مقدسه که تحت عنوان زیارت دوره شناخته می‌شود، بازدید کرده‌اند.


وی ادامه داد: همچنین ۴۵ هزار و ۳۲۱ زائر مدینه اول نیز در قالب ۳۱۲ کاروان با هزار و ۴۸ دستگاه اتوبوس به زیارت دوره در مدینه منوره رفتند.


رئیس ستاد مدینه منوره به کل آمار زیارت دوره زائران در موسم حج اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون ۴۹۷ کاروان شامل 72557 زائر با ۱۶۷۷ دستگاه اتوبوس از اماکن مقدسه در این شهر بازدید کرده‌اند.


گفتنی است اماکن زیارت دوره شامل مساجد سبعه،‌ قبا و ذوقبلتین و منطقه تاریخی کوه احد می‌شود.



 




نظرات کاربران