ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود

ولایت و ولایتمداری برای زائران عتبات بیشتر تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از روحانیان و مداحان کاروان های عتبات خواست که زائران را در این سفر زیارتی با ولایت ائمه معصومین(ع) بیشتر آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در جلسه توجیهی روحانیان و مداحان عتبات عالیات با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) درباره اهمیت بحث ولایت، گفت: هرکس به ولایت ولی خدا معرفت نداشته باشد، اعمالش مقبول نیست، هرچند صحیح باشد و ذمه او فارغ شود.


وی با بیان اینکه ولی خدا انسان را از عبادت به عبودیت می رساند، افزود: عبادت عالمان برتر از عابدان است و کم ‌نبودند عابدانی که در موقعیت های حساس، جریان حق و باطل را تشخیص نداده اند.


مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در عراق اظهار داشت: هرکس به ولی خدا از نظر سیره و رفتار و گفتار نزدیک تر و شبیه تر باشد، ولایتمداری او قوی تر است.


وی با بیان اینکه در سفر زیارتی کربلا باید در رفتار، گفتار و صفات فاصله خود را با ولی خدا کم کنیم تا ولایت ما قوی تر شود، از روحانیان و مداحان کاروان های عتبات خواست که زائران را در این سفر زیارتی با ولایت ائمه معصومین(ع) بیشتر آشنا کنند.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی اهل بیت(ع) را تنها جدول وجودی رسیدن به فیوضات الهی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت رسول الله(ص) در زمان غیب کبری به ولی فقیه جامع الشرایط سپرده شده است که ما باید مردم را در این زمینه نیز آگاه کنیم.




نظرات کاربران