وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند

وحدت شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق حضور کاروان های زیارتی اهل سنت در کربلا را سبب تحکیم پیوند شیعه و سنی خواند و گفت: وحد شیعه و اهل سنت توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حاج ملا جمال خسرو کردی، یکی از روحانیان اهل سنت سنندج با حضور در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی دیدار و گفتگو کرد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در این دیدار حضور کاروان های زیارتی اهل سنت در کربلا را سبب تحکیم پیوند شیعه و سنی خواند و افزود: محور پیوند شیعه و اهل سنت، قرآن و اهل بیت(ع) است و روحانیان اهل سنت در تقویت این وحدت نقش مؤثری دارند.


وی با بیان اینکه محبت اهل سنت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کمتر از شیعیان نیست، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که به دین مبین اسلام ضربه وارد کنند، از این رو تلاش می کنند تا از راه ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اهداف خود را به پیش ببرند.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به روایتی از امام علی(ع)، افراط و تفریط را مذموم خواند و با بیان اینکه اسلام دین اعتدال است، خاطرنشان کرد: اهل سنت و تشیع وظیفه دارند همچون انگشتان یک دست در کنار هم باشند و مشتی محکم بر دهان دشمنان دین و دیانت بکوبند.


وی توطئه استکبار در ایجاد تفرقه بین مسلمانان را یادآور شد و با بیان اینکه امروز دنیای استکبار از شیعه و سنی بسیار کشته اند و تلاش می کنند تا آنها را در مقابل یکدیگر قرار دهند، گفت: وحدت شیعه و سنی توطئه دشمنان اسلام را خنثی می کند.


حاج ملا جمال خسرو کردی نیز در این دیدار با اشاره به ارزش و اهمیت وحدت بین مسلمانان اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت بین تمام فرقه های اسلامی است و دشمنان آن را بر نمی تابند و ما باید هوشیار بوده و در کنار یکدیگر در برابر استکبار مقاومت کنیم.


براساس این گزارش، حاج ملا جمال خسرو کردی روحانی همراه پنجمین کاروان زیارتی اهل سنت سنندج است که به سرپرستی حاج علی خادم برای زیارت اعتاب مقدسه راهی وارد کشور عراق شده اند و تعداد آنها نیز چهل نفر است.


 


| شناسه مطلب: 96198




شیعه اهل سنت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران