ورود 1794 زائر به شهر پیامبر ورود 1794 زائر به شهر پیامبر ورود 1794 زائر به شهر پیامبر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود 1794 زائر به شهر پیامبر ورود 1794 زائر به شهر پیامبر ورود 1794 زائر به شهر پیامبر ورود 1794 زائر به شهر پیامبر ورود 1794 زائر به شهر پیامبر

ورود 1794 زائر به شهر پیامبر

براساس اطلاعیه ستاد مدینه منوره امروز 1794 زائر از مکه به شهر پیامبر می‌آیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، براساس اطلاعیه ستاد مدینه منوره، تا پایان امشب (۶ شهریور )  ۱۰ هزار و ۷۲ زائر ایرانی بیت الله الحرام در مدینه منوره اسکان می یابند. این زائران در قالب ۷۰ کاروان در شهر پیامبر حضور دارند و برای اقامتشان 20 هتل در نظر گرفته شده است.


بر اساس این اطلاعیه، امروز 12 کاروان با ۱۷۹۴ زائر پس از اقامت در مکه مکرمه برای زیارت مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص) و قبور ائمه بقیع (ع) به مدینه می‌آیند.


همچنین ۲۵۲۳ نفر از حجاج پس از وداع با مسجدالنبی و مرقد نبی مکرم اسلام و ائمه بقیع در قالب ۱۷ کاروان از فرودگاه مدینه به میهن باز می گردند.


این گزارش حاکیست مجموع پروازهایی که تاکنون زائران و حجاج ایرانی را از  مدینه به ایران منتقل کرده ۱۲۷ پرواز است. امروز 5 کاروان کمتر از شب گذشته در مدینه النبی اسکان دارند.


به گفته ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه، به دلیل کند شدن خدمات فرودگاهی مدینه، عصر روز گذشته پرواز حجاج به شیراز با تاخیر 3 ساعته روبرو شد و خوشبختانه برای امروز تاخیری در پروازها وجود ندارد.


گفتنی است کند شدن خدمات فرودگاهی مدینه برای زائران همه کشورها اعمال شده بود و صرفا مربوط به زائران ایرانی نبود.




نظرات کاربران