هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست

هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در مدینه بستری نیست

براساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره هیچ زائر ایرانی در مراکز درمانی سعودی در این شهر بستری نیست.

 گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره حاکیست آمار عملکرد درمانگاههای مستقر در این شهر در موسم حج ۹۸ نشان می دهد از ابتدای فعالیت این درمانگاه ها تا صبح امروز (۶ شهریور) 27923 مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان برای زائران ایرانی ثبت شده است.


طبق این گزارش از روز گذشته تا صبح امروز 824 مورد ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه النبی انجام شده است.


همچنین تعداد زائرانی که از ابتدای فعالیت درمانگاه‌ها به مراکز درمانی سعودی در مدینه اعزام شدند ۱۲۵ مورد بوده که در حال حاضر همه آنها مرخصشدند و هیچ بیمار بستری وجود ندارد.


گفتنی است در حال حاضر ۳ درمانگاه شبانه روزی راما، ریاض المهاجرین و الجاد المدینه به زائران کشورمان در مدینه خدمات درمانی ارائه می دهند. بیشترین خدمات درمانی مربوط به درمانگاه ریاض مهاجرین است.


در این مراکز درمانی، خدماتی نظیر نوار قلب، گچ گیری، تزریقات، سرم تراپی، پایش فشار خون و قند خون، پانسمان، اکسیژن تراپی و تهیه نسخه دارویی نیز ارائه می شود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران