جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه

جلسه هماهنگی برگزاری دعای کمیل در مدینه

جلسه هماهنگی برگزاری دعای روحبخش کمیل و دعای ندبه با حضور مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و ستاد اجرایی حج در مدینه النبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جلسه هماهنگی برگزاری دعاهای پرفیض کمیل و ندبه صبح امروز (پنج شنبه 7 شهریور) با حضور مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و ستاد اجرایی حج در مدینه النبی برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی پروانه مسئول فرهنگی بعثه با اشاره به اینکه مراسم پرفیض و نورانی دعای کمیل با هماهنگی تمامی عوامل و دست‌اندرکان مانند هفته‌های قبل با قوت برگزار می شود، اظهارداشت: مقام معظم رهبری در جلسات دیدار با دست اندرکاران حج بر برگزاری دعای کمیل برای زائران ضیوف الرحمان تاکید می ورزند.


وی ادامه داد: بسیاری از مردم، دعای کمیل بین الحرمین مدینه با همان شور و حال خاص و فضای معنوی در تصورشان وجود دارد و باید همه تلاش کنیم این مراسم باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود تا زائران از آثار و برکات معنوی آن بهره‌مند شوند.


براین اساس امشب (شب جمعه) در دو هتل موفنبیک و مراج طیبه دعای روحبخش کمیل با حضور زائران شهر پیامبر زمزمه می‌شود.دعای پرفیض ندبه نیز صبح جمعه باحضور زائران مدینه النبی برگزار خواهد شد.


دراین جلسه هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم پرفیض در بخش‌های مدیریت و هماهنگی عوامل و خادمان هتل‌ها، صوت و تصویر، حمل و نقل و سایر بخش‌ها انجام شد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران