مراقب نفوذی‌ها و منافقان باشیم

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با استناد به حدیثی بر لزوم هوشیاری در همه عرصه تاکید کرد و گفت: مراقب باشیم هیچگاه فریب افراد منافق و نفوذی را نخوریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلا معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در جلسه روحانیان و مداحان اعزامی به عتبات عالیات به بیان پنج‌ نکته ودستور مهم  در زندگی پرداخت و به خطر جریان منافقین و نفوذی‌ها  اشاره کرد و گفت: خطر منافقین از کفار بیشتر است.
وی افزود:  امیر بیان  حضرت على (علیه السلام) پنج دستور مهم وکارساز  به کمیل‌بن زیاد داده است .اوّل اینکه هیچ گاه از گفتن حق خوددارى مکن» همیشه  طرفدار حق باش؛ چه در سختى و چه در راحتى.   دوم:  همیشه همراه پرهیزکاران باش و دوستشان بدار؛ زیرا دوست متّقى  در سختى و مشکلات انسان  را رها نمى کند . سوم، زندگى خود  را از فاسقین و اهل گناه جدا کن اهل گناه انسان  را آلوده مى کنند.  چهارم: مواظب مکر و حیله منافقین باش» چون در هر جامعه اى منافق وجود دارد و نمى توان به راحتى آنها  شناسایى کرد  و مسلمانان‌ بیشترین ضربه را از جریان نفابق خورده اند وامروز نیز  باید مواظب شیطنت و مکر و فریب افراد منافق بود.  پنجم، با خیانتکاران رفاقت نکن انسان هاى خیانت پیشه صلاحیّت رفاقت را ندارند.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، صفت نفاق را بدترین صفت برشمرد‌ و یادآور شد: ضربه ای که در مواقع بحران  منافقین و نفوذی‌های بر کشور وارد می کنند کفار نمی توانند  چنیین کنند.
وی  تاکید کرد: نظام سلطه وصهیونیست‌ها  افراد دو رو ومنافق را پیدامی کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از آنها  سوء استفاده می‌کنند در زمان‌پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام نیز جریان نفاق چنیین رویکردی به پیش گرفته بود.
حجت الاسلام نجفی روحانی  گفت: منافقین مانند موش به طور مرموزانه سدها را می شکنند و خیانت می کنند در حقیقت منافقین دشمنان دوست نما هستند  و در همه عرصهها با نفاق ودو رویی نفوذ  می کنند ومثل موریانه از داخل  پایه ‌نظام اسلامی  را سست می کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران