زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر

زائران حریم نبوی دعای ندبه امام زمان را زمزمه کردند+ تصویر

مراسم پرفیض دعای ندبه با حضور زائران مدینه النبی و قبور پاک رسول خدا (ص) و ائمه بقیع (ع) صبح امروز با چشمانی اشک آلود و بغض هایی در سینه در مدینه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم پرفیض دعای ندبه به یاد امام زمان (عج) با حضور زائران مدینه النبی و قبور پاک رسول خدا (ص) و ائمه بقیع (ع) صبح امروز با چشمانی اشک آلود و بغض هایی در سینه در مدینه برگزار شد. دعایی که مستحب است روز جمعه خوانده شود و حجاج بیت الله الحرام با زمزمه این دعا، از امام زمان استمداد طلبیدند و استغاثه و ناله کردند.


حاجیان حمد و ثنای خدا و پیامبر را گفتند با استغاثه نسبت به خاندان رسالت اظهار شوق کردند و در نهایت برای سلامتی و فرج آقا امام زمان دست به دعا شدند. برای زائران سخت‌ است وداع با سرزمینی که از آن خاطره ها دارند. وداع با ائمه بقیع و رسول مهربانی و رحمت للعالمین که ان شاءالله دست خالی راهی کشورشان نشوند.


چه زیباست نجوای ندبه که در آن آمده است: «بر ما به خشنودی‌اش منّت نه، و رأفت و رحمت و دعای خیر آن حضرت (امام زمان) را به ما ببخش، تا حدّی که به سبب آن به رحمت گسترده‌ات، و رستگاری در پیشگاهت برسیم، خدایا به وسیله او نمازمان را پذیرفته، و گناهانمان را بیامرز. دعاهایمان را مستجاب گردان، خدایا روزیهایمان را به سبب او گسترده، و اندوهمان را برطرف شده، و حاجتهایمان را برآورده فرما، و به جانب ما به جلوه کریمت روی آور، و تقرّبان را به سویت بپذیر، و به ما نظر کن نظری مهربانانه که کرامت را نزد تو، به وسیله آن نظر به کمال برسانیم، و آن نظر مهربانانه را به حق جودت از ما مگردان»




مطالب مرتبط

نظرات کاربران