بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران

بازگشت حدود 3 هزار حاجی به ایران

براساس اطلاعیه ستاد مدینه منوره تا پایان جمعه شب ۹ هزار و ۶۷۶ زائر بیت الله الحرام در قالب ۶۷ کاروان در مدینه النبی حضور دارند. همچنین ۲۱ کاروان با 2 هزار و ۹۳۸ نفر مدینه منوره را به مقصد کشورمان ترک می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، براساس اطلاعیه ستاد مدینه منوره تا پایان امشب (۸ شهریور  ۹ هزار و ۶۷۶ زائر بیت الله الحرام در قالب ۶۷ کاروان در مدینه النبی حضور دارند و ۲۱ کاروان با 2 هزار و ۹۳۸ نفر مدینه منوره را به مقصد کشور ترک می کنند. همچنین ۲۳۳۵ زائر مکه مکرمه در قالب ۱۷ کاروان راهی مدینه منوره هستند.


بر اساس این اطلاعیه کل پروازهای برگشت از مدینه النبی تاکنون ۱۴۸ پرواز بوده ‌است.


*خدمات درمانی زائران
در اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره هم آمده است از ابتدای فعالیت درمانگاههای مدینه در موسم حج تا پایان صبح امروز (8 شهریورماه) ۲۹ هزار و 421 مورد ویزیت تخصصی و عمومی برای زائران در مدینه از سوی پزشکان انجام شده است. همچنین از ابتدای فعالیت درمانگاه‌ها تعداد بیمارانی که به مراکز سعودی اعزام شدند در مجموع ۱۲۸ نفر بوده که از این تعداد تاکنون ۱۲۷ زائر مرخص شدند و یک زائر همچنان بستری است.


در حال حاضر سه درمانگاه شبانه روزی راما، ریاض مهاجرین و الجاد المدینه خدمات درمانی به زائران ایرانی در مدینه ارائه می دهند. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران