بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند

بازگشت 12 کاروان ازمدینه به کشور/ زائران 30 هزار ویزیت عمومی و تخصصی شدند

طبق اطلاعیه ستاد مدینه منوره تا پایان امشب ۹ هزار و 572 زائر در قالب ۶۷ کاروان در مدینه النبی حضور دارند و 12 کاروان با ۱۷۷۹ زائر از فرودگاه مدینه به کشور باز می گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر طبق اطلاعیه ستاد مدینه منوره تا پایان امشب (9 شهریور ماه) ۹ هزار و 572 زائر در قالب ۶۷ کاروان در مدینه النبی حضور دارند و امروز ۱۱ کاروان با ۱۵۴۱ زائر از مکه مکرمه به مدینه النبی می‌آیند.


بر اسا این اطلاعیه، زمان وداع ۱۲ کاروان با سرزمین وحی فرا رسیده است و تا پایان امروز  ۱۷۷۹ زائر از طریق فرودگاه مدینه به کشور باز می گردند. همچنین تعداد کل پروازهای بازگشت از مدینه نیزبه  ۱۵۶ پرواز می رسد.


*خدمات پزشکی


بر اساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره از ابتدای فعالیت درمانگاه های مدینه در موسم حج تاکنون 30131 مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان برای زائران انجام شده است.


همچنین تعداد کل زائران بیمار که از ابتدای موسم حج تاکنون به مراکز درمانی سعودی اعزام شدند ۱۲۹ نفر بوده که همین تعداد نیز مرخص شده اند و هیچ زائر ایرانی در مراکز سعودی بستری نیست.


بر اساس این اطلاعیه؛ هیچ فوتی جدیدی برای زائران مدینه بعد گزارش نشده است. در حال حاضر درمانگاه های راما، ریاض المهاجرین و الجاد المدینه خدمات شبانه روزی به زائران ایرانی در شهر پیامبر ارائه می دهند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران