تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت

تقدیر از عوامل اجرایی حج در مدینه به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت مراسم تجلیل از خادمان ضیوف الرحمان در مدینه منوره با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری، رئیس ستاد مدینه و دست اندرکاران و عوامل حج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم تجلیل از خادمان ضیوف الرحمان به مناسبت هفته دولت در مدینه منوره با حضور آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری ، رئیس ستاد مدینه و دست اندرکاران و عوامل حج برگزار شد.


در این مراسم آقای رشیدیان با اشاره به اینکه خدمت کردن به ضیوف الرحمان آرزوی مردم و مسئولان است، اظهارداشت: خداوند بر ما منت گذاشته و این توفیق را نصیب کرده است که در مقطعی از زمان به زائران خانه اش خدمت کنیم و باید قدردان آن باشیم.


وی افزود: طرف معامله ما خدا، پیغمبر اکرم(ص)، حضرت فاطمه(س) و ائمه بزرگوار بقیع (ع) هستند و قطعا همه زحمات ثبت و ضبط شده و دیده می شود.


رئیس سازمان حج و زیارت به پیروزی انقلاب اسلامی و شعار احیای ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن مقطع، کشور با توطئه های داخلی و بیرونی روبرو شد و همه جریان حرکت کور منافقین در به شهادت رساندن عناصر انقلابی را می دانید. شهید رجایی و باهنر دو فرزند انقلاب اسلامی و اسطوره مبارزه و درس آموخته مکتب امام امت و نظام بودند و دشمنان انقلاب این عزیزان و بزرگانی مانند شهید مطهری را به شهادت رساندند که تئوریسین نظام و انقلاب بود.


وی با بیان اینکه ارزش‌های شهید رجایی و باهنر را باید حفظ کنیم، به خصوصیات اخلاقی و فردی این شهیدان اشاره کرد و یادآور شد: ساده زیستی، وفای به عهد، استقامت، استمرار برای خدمتگزاری، دوری از برخورد جناحی و نگاه آزاد اندیشی در شخصیت شهید رجایی وجود داشت و هیچگاه جایگاه و مقام او را نفریفت و در تعاملات با مردم تکبری نداشت و سادگی و سلامت و صداقت در رفتارش بود.


رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: شهید باهنر نیز فردی عالم، دانشمند و اخلاق‌مدار و در تعامل با دیگران مثال زدنی بود.


آقای رشیدیان با بیان اینکه حاجی کسی است که با زیارت خانه خدا الهی شده و به صفات الهی متصل شود، خاطرنشان کرد: زائر وقتی به زیارت نبی مکرم اسلام می آید باید به اخلاق و رفتار پیامبر و ائمه آراسته شود. زائر حضرت فاطمه زهرا (س) باید با عفاف و پایبند به ارزش ها باشد.


برپایه این گزارش، در ابتدای این مراسم آقای ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه توضیحاتی در رابطه با نحوه خدمات رسانی به زائران در بخش های مختلف بهداشتی، درمانی، فرهنگی، اسکان و حمل و نقل ارائه کرد.


در پایان این مراسم نیز از نفرات برگزیده در هفته دولت با اهدای لوح یادبود تقدیر و تشکر بعمل آمد.




نظرات کاربران