31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد

31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی در درمانگاه‌های مدینه انجام شد

آمار عملکرد درمانگاه‌های مدینه در موسم حج ۹۸ تا پایان صبح امروز نشان می‌دهد بیش از ۳۰ هزار و ۹۴۴ مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان برای زائران ایرانی به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر اساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره آمار عملکرد درمانگاه‌های موسم حج 98 در شهر پیامبر نشان می دهد تا پایان صبح امروز (۱۰ شهریور)، بیش از ۳۰ هزار و ۹۴۴ مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان برای زائران ایرانی به ثبت رسیده است.


براساس این اطلاعیه، از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۶۳ مورد ویزیت عمومی و ۷۶۸۱ مورد ویزیت تخصصی انجام شده است.


همچنین در روز گذشته (شنبه)  ۸۱۳ مورد ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران به ثبت رسید.


بر اساس این آمار،  تعداد زائرانی که از ابتدای فعالیت درمانگاه‌های ایرانی در مدینه به مراکز سعودی اعزام شده اند ۱۳۳ نفر است که ۱۳۱ نفر مرخص شدند و دونفر بستری هستند. همچنین تاکنون فوتی در میان زائران مدینه بعد گزارش نشده است.


درحال حاضر ۳ درمانگاه راما، ریاض المهاجرین و الجاد المدینه خدمات‌درمانی شبانه‌روزی در مدینه به  ضیوف الرحمان ارائه می‌دهند. خدمات درمانی انجام شده شامل نوار قلب، گچ گیری، تزریقات، سرم تراپی، پایش قند خون و فشار خون، پانسمان، اکسیژن تراپی و تهیه نسخ دارویی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران