64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند 64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند 64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند 64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند 64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند 64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند 64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند

64 هزار زائر خانه خدا به کشور بازگشتند

رئیس ستاد مدینه گفت: در حال حاضر ۱۶۶ پرواز از فرودگاه مدینه به سمت کشور انجام شده و ۶۴ هزار و ۶۰۴ نفر از ضیوف الرحمان به ایران بازگشتند.

ناصر حویزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری حج با اشاره به آمار زائران ایرانی در مدینه منوره اظهار کرد: تا پایان امشب (۱۰ شهریور) ۷۳۷۱ زائر در قالب ۵۲ کاروان در مدینه حضور دارند. همچنین ۲۲۰۱ زائر در قالب ۱۵ کاروان از فرودگاه مدینه عازم کشور هستند.


رئیس ستاد مدینه منوره با بیان اینکه تا روز سیزدهم شهریور ماه زائری از مکه به سمت مدینه نداریم، تصریح کرد: آخرین پرواز زائران بیت‌الله الحرام به سمت کشور ۱۷ شهریور انجام خواهد شد.


بگفته وی تاکنون ۱۶۶ پرواز از فرودگاه مدینه به سمت میهن اسلامی انجام شده و ۶۴ هزار و ۶۰۴ نفر از حجاج ضیوف الرحمان به ایران بازگشتند.


 


| شناسه مطلب: 96273




حج 98 مدینه منوره



مطالب مرتبط

نظرات کاربران