سرپرست حجاج ایرانی وارد تهران شد

حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی روز یکشنبه (دهم شهریورماه) از سفر حج به کشور بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ در آیین استقبال از حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و شماری از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امسال در مدت 52 روز حضور در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه، بر روند اجرای عملیات حج در بخش های مختلف فرهنگی، اجرایی و پزشکی نظارت داشت.
حجت الاسلام والمسلمین نواب در حالی عازم تهران شد که بیش از 80 درصد زائران حج 98 تاکنون به کشور باز گشته اند و روند بازگشت حجاج کشورمان از دو فرودگاه  جده و مدینه منوره به صورت روان و عادی در حال انجام است.


حجت الاسلام و المسلمین نواب در گفتگو با خبرنگاران در پاویون فرودگاه امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری حج تمتع 98 گفت: به لطف خدا برنامه ریزی‌هایی که برای حج تمتع امسال شده بود به خوبی انجام شد.


گفتنی است آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران و کارگزاران حج نیز نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت را در  سفر حج امسال همراهی کردند.


رئیس سازمان حج وزیارت نیز قرار است همراه با آخرین‌ کاروان‌های اعزامی حج به کشور بازمی‌گردد.
امسال بیش از 88 هزار و 500 ایرانی برای انجام مناسک حج ابراهیمی به سرزمین وحی سفر کردند.




نظرات کاربران