نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند

نخبگان در مقابل تهاجم استکبار رسالت بزرگی دارند

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، فضای مجازی را میدان نبرد حق و باطل خواند و گفت: رسالت نخبگان در مقام تهاجم استکبار و نظام سلطه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جمعی از استادان دانشگاه از شهرهای تهران، سبزوار و مشهد با حضور در محل بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار و گفتگو کردند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در این دیدار با تاکید بر ضرورت تفکر و تامل در این سفر معنوی و اشاره به دو بال عاطفی و عقلانی بر عبرت‌گیری از واقعه کربلا و جلوگیری از تکرار وقایع تاریخی، استادان دانشگاه را به ارائه پیشنهادات  برای تعمق بخشی معرفتی در این سفر فراخوند.


وی امام حسین (ع) را شهید اشک و عبرت خواند و عبرت را عبور از ظاهر به باطن و از گذشته به امروز و از ملک به ملکوت دانست و یادآور شد: برابر احادیث نقل شده، زیارت امام حسین (ع) به منزله زیارت پروردگار در عرش است و زائر امام حسین (ع) در اعلای علین قرار می‌گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی تصریح کرد:  میزان اجر وپاداش هر فرد بستگی به مقدار  معرفت، باور و عمل دارد و هر کس به قدر معرفت و ظرفیتش از این سفر بهره می‌برد.


وی، واقعه عاشورا را جنگ بین حق و باطل، بین نور و ظلمت و اسلام علوی و اموی عنوان کرد و ادامه داد: جریان کربلا یک امر  مستمر  است که همه ما میدان کربلا را پیش‌رو داریم، مهم آن است که خود را در اندیشه، گفتار و رفتار در صف حق و نور و اسلام علوی و ولایتمداری قرار دهیم.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با تاکید بر ضرورت پیوند تاریخ گذشته و امروز گفت: گذشته در اختیار ما نیست، اما عبرت‌گیری از آن می‌تواند امروز ما را به نحو مطلوبی رقم بزند، و فریب تبلیغات یزیدیان زمان را نخوریم و دچاره زر و زور و تزویر آن‌ها نگردیم.


وی امام حسین (ع) را نور خدا خواند و افزود: هر کس می‌خواهد از آن استفاده کند باید در کشتی امام حسین (ع) سوار شود تا در این طوفان غرق نشود و در چاه ظلمانی شرک و نفاق فرو نرود.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، فضای مجازی را میدان نبرد حق و باطل خواند و خاطرنشان کرد: رسالت نخبگان این است که جلوی تیرهای تهاجم فرهنگی را بگیرند و  با تمام  قامت در مقام تهاجم استکبار و نظام سلطه بایستند. 


گفتنی است، در این جلسه هر یک از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ایران به بیان برخی پیشنهادهای خود در زمینه‌های فرهنگی و زیارتی پرداختند و بر لزوم گسترش واستمرار این گونه  جلسات هم‌اندیشی  تاکید کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران