ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه

ثبت بیش از 31 هزار ویزیت عمومی و تخصصی برای زائران مدینه

عملکرد درمانگاههای مدینه در موسم حج 98 نشان می دهد از ابتدای فعالیت این درمانگاه‌ها تا پایان صبح امروز ۳۱ هزار و ۵۶۳ مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان برای زائران ایرانی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر اساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره ، آمار عملکرد درمانگاههای موسم حج 98 در این شهر نشان می دهد از ابتدای فعالیت این درمانگاه‌ها تا پایان صبح امروز (۱۱ شهریور) ۳۱ هزار و ۵۶۳ مورد ویزیت عمومی و تخصصی توسط پزشکان برای زائران ایرانی انجام شده است. بر اساس این آمار، تعداد ویزیت عمومی۲۳ هزار و ۶۷۵ مورد و ویزیت تخصصی ۷۸۸۷ مورد به ثبت رسیده است.


در این اطلاعیه آمده است ۶۱۸ ویزیت تخصصی و عمومی نیز برای زائران در روز گذشته انجام شد. همچنین از ابتدای فعالیت درمانگاههای ایرانی در شهر پیامبر تاکنون در مجموع 137 نفر  به مراکز درمانی سعودی اعزام شدند که از این تعداد ۱۳۶ نفر مرخص شده و یک نفر همچنان بستری است.


طبق این اطلاعیه، مورد فوتی درمیان زائران ایرانی مدینه بعد گزارش نشده است.


گفتنی است در حال حاضر 3 درمانگاه شبانه روزی راما، ریاض امهاجرین و الجاد المدینه به زائران ایرانی در شهر پیامبر خدمات درمانی ارائه می کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران