دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد

دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین در اردبیل برگزار شد

دومین جلسه کارگروه بانوان کمیته فرهنگی، آموزشی اربعین در استان اردبیل با شرکت اعضای کارگروه بانوان اربعین در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در ابتدای این جلسه توحید نادری دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان اردبیل با اشاره به فرمایش مرحوم آیت الله بهجت که فرمودند: امام زمان(عج) در موقع ظهور خودش را به واسطه امام حسین (ع) به همه عالم معرفی می‌کنند، گفت: بنابراین در آن زمان باید همه مردم عالم، حسین (ع) را شناخته باشند.


وی افزود: لازم است همه ارگانها و نهادها در این راستا دست به دست هم بدهند و همه امکانات و ظرفیت های خود را در این زمینه به کار ببندند.


نادری خاطرنشان کرد: مردم مومن ولایتمدار ایران اسلامی در همه عرصه ها در پای دین اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و سنگ تمام گذاشته اند و این مهم ایجاب می کند که مسئولان نیز این فرصت را قدر بدانند و با برنامه‌ریزی و همت بیش از پیش در راستای تقویت شور و شعور حسینی علیه السلام اقدامات مقتضی را انجام دهند.


در ادامه جلسه، اعضای حاضر  به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و قول مساعدت و همکاری لازم  را در خصوص اجرای برنامه فوق اعلام کردند.




نظرات کاربران