مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است

مکه در حال خالی شدن از زائران ایرانی است

تازه ترین آمار ستاد عملیات مکه مکرمه حکایت از آن دارد که تعداد زائران ایرانی در جوار بیت الله الحرام امروز به حدود 13 هزار نفر می رسد.

 


 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، ستاد عملیات مکه مکرمه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تعداد زائران ایرانی در جوار خانه خدا امروز دوشنبه (11 شهریورماه) به 13356 نفر می رسد که در قالب 90 کاروان در هتل های این شهر مستقر هستند.


براساس این اطلاعیه تا پایان امروز در مجموع  72885 زائر در قالب 500 کاروان از شهر مکه به مدینه و یا فرودگاه جده منتقل می شوند.


در این اطلاعیه آمده است 1390 زائر در قالب 11 کاروان نیز امروز به فرودگاه جده   می روند تا با 6 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به میهن اسلامی بازگردند. همچنین امروز 508 زائر مدینه بعد نیز در قالب 4 کاروان به شهر پیامبر خواهند رفت.  


بدین ترتیب از 88 هزار و 500 زائر و عوامل اجرایی حج 98 نزدیک به 75000 نفر تاکنون از مکه خارج شده اند و این شهر درحال خالی شدن از حجاج ایرانی است.


آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت تاکید کرده است: خدمت رسانی به حجاج تا آخرین نفر باید با کیفیت و در شان زائر ایرانی انجام شود و در این راستا کیفیت غذا در آشپزخانه های مرکزی با توجه به کاهش جمعیت حجاج، باید ارتقاء یابد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران