تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم

تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم

آستان مطهر امام علی(علیه السلام) از نصب بیش از دو هزار دوربین کنترل و نظارتی با هدف فراهم کردن فضای امن برای تردد موکب های عزاداری و زایران در ماه محرم الحرام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «رعد ابراهیم» رئیس بخش نظارت و ارتباطات حرم مطهر علوی(علیه السلام) درباره آمادگی این آستان در ماه محرم الحرام، گفت: این آستان دو هزار و 200 دوربین کنترل و نظارتی را در مکان هایی که تردد زایران در ماه محرم الحرام افزایش می یابد، به منظور ایجاد فضای امن برای ورود و خروج موکب ها نصب کردند.


ابراهیم افزود: گروه بخش نظارت و ارتباطات تلاش های خود در بروز رسانی و تجهیز تربیون ها با فنآوری های مدرن را افزایش می دهد تا هرگونه شرایط اضطرای را که ممکن است رخ دهد، به سرعت بررسی کند.


همچنین بخش حفاظت و تعمیر الکترونیکی متعلق به بخش نظارت و ارتباطات برای حفظ  و تعمیر مانیتورها و صفحه های نمایش و تعویض حسگرهای دستگاه های تلفن های همراه فعالیت می کند، به طوری که این مسئله در کاهش هزینه ها و فراهم کردن قطعه های حساس تلفن های همراه کمک می کند.


رئیس این بخش گفت: کارکنان متخصص و حرفه ای در این شعبه تلاش می کنند تا همه موارد جدید و پیشرفته را برای نگهداری و تعمیر رایانه ها ( سخت افزار و نرم افزار) و تلفن های همراه و چاپگرها و دستگاه های پرینتر انجام دهند.


| شناسه مطلب: 97284




نجف اشرف امام علی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران