نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا

نقش زنان قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا

صفحه ریحانه مجموعه‌ای از بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره‌ نقش زنان و دختران قافله‌ کربلا در گسترش پیام عاشورا را در قالب پوستری منتشر کرد.

همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام و ایام عزای سید و سالار شهیدان و خاندان پاک و مطهر ایشان، صفحه مجازی ریحانه، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای،  مجموعه‌ای از بیانات رهبرمعظم  انقلاب درباره‌ نقش زنان و دختران قافله‌ کربلا در گسترش پیام عاشورا را در قالب پوستری تحت عنوان "فرستادگان حسین علیه‌السلام"  برای اولین بار منتشر کرد.


در متن کامل این پست آمده است:


«حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای: حضرت امام حسین علیه‌السلام دو سه نفر مأمور کارکُشته‌ی مبرّزِ قوی دست که تالی تِلو خودش بودند، به‌سوى تاریخ فرستاد.
"این چند مأمور، یکى خواهرش زینب کبری است، هم على بن الحسین (صلوات‌الله‌علیه) امام سجّاد است، هم خواهر دیگرش ام کلثوم است، هم سکینه است، هم فاطمه‌ی بنت الحسین است. "


از خاندان پیغمبر چندین نفر به صورت ظاهر، اسیرانى در دست دشمنان و در باطن، مأمورانى از جانب آن مرکز الهام و وحى خداوندى به کوفه و شام و مدینه اعزام شدند؛ و در همان چند روز اسارت و بعد از اسارت و تا آخر عمرشان، قطرى از اقطار را هرکدام احیاء کردند، زنده کردند و از این عملى که امام حسین انجام داد بهره بردارى شد؛ آن‌ها علّتش را گفتند. ۱۳۵۲/۱۱/۱۳»




مطالب مرتبط

نظرات کاربران