حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا

حضور نوجوان حافظ قرآن در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا

محمدحسین شاه علی، نوجوان حافظ قرآن کریم به خاطر تلاوت در محافل انس با قرآن و اهمیت به کتاب آسمانی قرآن از سوی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، محمدحسین شاه علی متولد ۱۳۸۵ حافظ نوجوانی است که علاوه بر حفظ قرآن به انجام کارهای پژوهشی  و حفظ نهج البلاغه در سن ۱۰ سالگی روی آورده است.


وی که از هفت سالگی به جامعه القرآن تهران رفته و یکساله قرآن را حفظ کرده است هم اکنون با موسسه مطالعاتی ولایت همکاری داشته و یکی نخبگان نوجوان قرآنی به شمار می رود که دارای مدرک لیسانس علوم قرآنی است.


این نوجوان حافظ، تلاوت در محافل قرآنی متعددی را در کارنامه خود دارد و به خاطر تلاوت در محافل انس با قرآن از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق مورد تقدیر قرار گرفت.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در دیدار این نوجوان حافظ قرآن گفت: حفظ قرآن و توجه به قرآن و نهج البلاغه بسیار مهم است و اگر کسی با این منابع غنی و قوی انس بگیرد، آینده درخشانی خواهد داشت.  باتوجه به روح معنوی و انسانی که در شما جوان عزیز ایجاد شده، امیدوارم که برای خود و کشور بسیار مفید و مثمر ثمر واقع شوید.


وی افزود: هرچه می توانید تفسیر قرآن را مورد توجه قرا دهید چون. قرآن دارای اشارات لطایف و حقایقی است هرکس به اندازه تلاش و ظرفیت و پاکی درونی از آن بهره می‌برد، هر اندازه‌ ظرفیت انسان بالاتر  باشد بیشتر از این کتاب آسمانی بهره می‌گیرد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: قرآن آب حیات است، هر کس از آن بنوشد  هرگز گمراه نمی شود، و دچار سراب نمی‌شود. علاوه برتلاوت، حفظ و تدبر در قرآن ثمره مهم آن‌ عمل به قرآن است  که به انسان حیات طیبه می بخشد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در پایان این دیدار با قدر دانی از این نوجوان ایرانی تربت ناب حضرت سیدالشهداء را به وی اهداء کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران