بستری شدن بیش از 2 هزار زائرایرانی در بیمارستان درحج 98

جانشین مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: از ابتدای موسم حج 98 تاکنون 2هزار و 181زائر ایرانی دربیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت و بیمارستان های سعودی در مکه و مدینه بستری شدند.

جانشین مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: از ابتدای موسم حج 98 تاکنون 2هزار و 181 نفر از حجاج ایرانی دربیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت و بیمارستان های سعودی در مکه و مدینه بستری شدند.


آقای محمود رضا فقیهی امروز تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد حجاج ایرانی درعربستان کاهش محسوسی یافته اما خدمات رسانی در حوزه های پزشکی، بهداشتی و درمانی در مراکز و مطب های مستقر در هتل ها با قوت و حساسیت به زائران ادامه دارد.


وی اظهار کرد: از مجموع زائران بستری تعداد 339 نفر در بیمارستان های سعودی و 1842 نفردر بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه تحت درمان قرار گرفته اند.


وی گفت: از ابتدای ایام حج 360 هزار ویزیت تخصصی و عمومی درمطب های مجموعه ها و مراکز درمانگاهی انجام شده است .


وی با بیان اینکه 320 هزار مورد ویزیت عمومی و بیش از 40 هزار مورد ویزیت تخصصی انجام شده است، افزود: درحال حاضر دو نفر در بیمارستان سعودی و یک نفر  در مرکز پزشکی حج و زیارت بستری است.


*فوت 19 نفر از زائران در حج امسال


وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای موسم حج تاکنون تعدای از حجاج به علل مختلف ازجمله بیماری های قلبی و عروقی جان باختند، گفت: تعداد فوتی ها تاکنون 19 نفراست که از این تعداد 14 نفرمرد و 5 نفر از بانوان هستند.




نظرات کاربران