دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند

دانشگاهیان با تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی شجاعانه مقابله کنند

فضای مجازی میدان نبرد حق و باطل است، دانشگاهیان «حرگونه» علیه دشمنان ولی خدا بتازند و اجازه ندهند دشمنان با تبلیغات مسموم در این میدان تاخت و تاز کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی با حضور در محل مرقد «حربن یزید ریاحی» در برنامه روایتگری دانشجویی شرکت کرد و به ایراد سخن پرداخت.


وی در این جلسه به ماجراهای مختلف تاریخی اشاره کرد و داستان «حربن یزید ریاحی» را مهم و عبرت آموز دانست و به لبیک گفتن جناب  «حربن یزید ریاحی»  به امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: «لبیک یا حسین» به صورت انشاء و اعلام آماده باش برای انجام امور و دستورات امام حسین (ع) است و اگر در همین یک کلام صادقانه عمل کنیم، زیارت ما معنای واقعی خود را پیدا خواهد کرد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به شجاعت «حربن یزید ریاحی» اشاره کرد و یادآور شد: «حربن یزید ریاحی» با گفتن لبیک یا حسین آنچنان در خدمت امام حسین (ع) قرار گرفت که با افتخار جان خود را در طبق اخلاص نهاد و تقدیم آن حضرت کرد. بنابراین باید همیشه جان و دل خود را به توبه وا داریم و از آن بخواهیم که آماده فرمان‌بری از حجت خدا باشد.


وی با اشاره به وجود کربلا در  برون و درون هرشخصی خاطرنشان کرد: هر کس در درون خود  کربلایی دارد که باید با شمر و یزید درونش بجنگد. باید بتوانیم یزید درون خودمان را از بین ببریم و یاران امام حسین (ع) را یاری کنیم‌، اگرچنین شد به یقین در کربلای برون از امام حسین (ع) خود اطاعت می‌کنیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، انسان را عالم بزرگ دانست و گفت: دل حرم خدا است باید از هرآلودگی پاک باشد وقتی این  دل به یاد امام حسین (ع) می‌شکند  آن حضرت در آن دل مهمان می‌شود.


وی فضای مجازی را میدان نبرد حق و باطل دانست، تاکید کرد: دانشگاهیان «حرگونه» علیه دشمنان ولی خدا بتازند و اجازه ندهند دشمنان با تبلیغات مسموم در این میدان تاخت وتاز کنند و به دین و دیانت مردم حمله نمایند و دروغ و تهمت و شایعات بی‌اساس آنها را بی‌پاسخ  نگذارند.


 


 




نظرات کاربران