حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند  حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند 

حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند 

در قیامت برخی به بهترین صورت و جمال و برخی به زشت‌ترین صورت وارد محشر می‌شوند، زیرا اگر وجود هرکس و زندگیش قرآنی شود، زیباترین شکل را پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، شماری از حافظان و قاریان قرآن از شهر بهشهر استان مازندران با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار و گفتگو کردند.


در ابتدای این دیدار مدیر کاروان گزارشی از فعالیت این گروه از قاریان در شهر بهشهر ارائه کرد و در ادامه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، ضمن تجلیل از فعالیت‌های قرآنی حافظان و قاریان ایرانی این کار را در جمهوری اسلامی ایران بسیار حرکت ارزشمندی عنوان کرد.


وی با بیان اینکه گفتار، رفتار و حالات پیامبر (ص) برای جامع بشری الگو و اسوه است، بر لزوم استفاده از مبانی و معارف قرآنی در تمام مراتب زندگی زائران تاکید کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، عمل به قرآن را ثمره تلاوت حفظ قرآن دانست و یادآور شد: تربیت حافظان و قاریان قرآن و مفسران قرآن کریم یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید قدر این فرصت و موقعیت را دانست و از آن به خوبی بهره گرفت.


وی تصریح کرد: در قیامت برخی به بهترین صورت و جمال و برخی به زشت‌ترین صورت وارد محشر می‌شوند، زیرا اگر وجود هرکس و زندگیش قرآنی شود، زیباترین شکل را پیدا می‌کند و هر کس پشت به قران نماید و برخلاف قرآن عمل کند، زشت‌ترین صورت را خواهد داشت.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، انسان کامل را صورت عینیه  قرآن دانست و گفت: قرآن صورت کتبیه انسان کامل است، قرآت  نازل شده است تا استعدادهای انسان را شکوفا کند و او را به اوج کمال برساند.




نظرات کاربران