حاملان قرآن در قیامت دارای زیباترین صورتند 

در قیامت برخی به بهترین صورت و جمال و برخی به زشت‌ترین صورت وارد محشر می‌شوند، زیرا اگر وجود هرکس و زندگیش قرآنی شود، زیباترین شکل را پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، شماری از حافظان و قاریان قرآن از شهر بهشهر استان مازندران با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار و گفتگو کردند.


در ابتدای این دیدار مدیر کاروان گزارشی از فعالیت این گروه از قاریان در شهر بهشهر ارائه کرد و در ادامه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، ضمن تجلیل از فعالیت‌های قرآنی حافظان و قاریان ایرانی این کار را در جمهوری اسلامی ایران بسیار حرکت ارزشمندی عنوان کرد.


وی با بیان اینکه گفتار، رفتار و حالات پیامبر (ص) برای جامع بشری الگو و اسوه است، بر لزوم استفاده از مبانی و معارف قرآنی در تمام مراتب زندگی زائران تاکید کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، عمل به قرآن را ثمره تلاوت حفظ قرآن دانست و یادآور شد: تربیت حافظان و قاریان قرآن و مفسران قرآن کریم یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید قدر این فرصت و موقعیت را دانست و از آن به خوبی بهره گرفت.


وی تصریح کرد: در قیامت برخی به بهترین صورت و جمال و برخی به زشت‌ترین صورت وارد محشر می‌شوند، زیرا اگر وجود هرکس و زندگیش قرآنی شود، زیباترین شکل را پیدا می‌کند و هر کس پشت به قران نماید و برخلاف قرآن عمل کند، زشت‌ترین صورت را خواهد داشت.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، انسان کامل را صورت عینیه  قرآن دانست و گفت: قرآن صورت کتبیه انسان کامل است، قرآت  نازل شده است تا استعدادهای انسان را شکوفا کند و او را به اوج کمال برساند.




نظرات کاربران