پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد

پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد

رییس سازمان حج و زیارت از پایان یافتن پروازهای حج ۹۸ تا پایان امروز یکشنبه 17 شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ آقای علی رضا رشیدیان شب گذشته در مراسم شکرگزاری و در جمع خادمان حجاج بیت الله الحرام گفت: در آخرین شب خدمت رسانی در موضوع حج ۹۸ قرار داریم و خداوند را بابت توفیق خادمی ضیوف الرحمان شکرگزار هستیم.
وی افزود: خداوند این توفیق را عطا کرد که جزو خدمتگزاران به طواف کنندگان و نمازگزاران حج و ضیوف الرحمان باشیم.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: چه معامله شیرینی است؛ کسانی که با خداوند، پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) معامله می کنند و این عزیزان بدهکار کسی که با آنها معامله کرده اند، نمی مانند.
رشیدیان تأکید کرد: هر کسی که خالصانه خدمت و با خدا و اهل بیت معامله کرده است، از این سفره پربرکت معنوی کسب فیض خواهد کرد.
وی گفت: روز یکشنبه ۱۷ شهریورماه سفره حج تمتع ۹۸ برای ایرانی ها بسته می شود؛ مکه مکرمه امشب از حضور ایرانی ها خالی می شود و پروازهای مدینه نیز یکشنبه پایان می یابد.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حدود یکهزار و ۳۰۰ نفر از زائران و خادمان حاضر در مدینه نیز فردا با ۶ پرواز عازم ایران می شوند.
وی با بیان اینکه ایام حضور حجاج در روزهای آخر با ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان همزمان شده است، گفت: توفیق یافتیم تا در این ایام به پیامبر و حضرت زهرا و ائمه مظلوم بقیع تسلیت بگوییم.
رشیدیان از همه خدمتگزاران اعم از همکاران سازمان، بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، دستگاههای همکار و همه کسانی که به خدمت‌رسانی برای حجاج پرداختند، قدردانی کرد.
وی، عملکرد رسانه ها در ایام حج برای آرامش بخشی به جامعه و خانواده های حجاج را مطلوب دانست و گفت: عملکرد رسانه ها در این ایام بسیار مناسب و قابل تقدیر بود.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین با تشکر از همه دستگاههای ذیربط و همکار، همچنین از رییس جمهوری که در بحث ارز حجاج حمایت کردند و تمامی دست اندرکاران شورای عالی حج و غیره قدردانی کرد.




نظرات کاربران