پروازهای حج ۹۸ یکشنبه پایان می یابد

رییس سازمان حج و زیارت از پایان یافتن پروازهای حج ۹۸ تا پایان امروز یکشنبه 17 شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ آقای علی رضا رشیدیان شب گذشته در مراسم شکرگزاری و در جمع خادمان حجاج بیت الله الحرام گفت: در آخرین شب خدمت رسانی در موضوع حج ۹۸ قرار داریم و خداوند را بابت توفیق خادمی ضیوف الرحمان شکرگزار هستیم.
وی افزود: خداوند این توفیق را عطا کرد که جزو خدمتگزاران به طواف کنندگان و نمازگزاران حج و ضیوف الرحمان باشیم.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: چه معامله شیرینی است؛ کسانی که با خداوند، پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) معامله می کنند و این عزیزان بدهکار کسی که با آنها معامله کرده اند، نمی مانند.
رشیدیان تأکید کرد: هر کسی که خالصانه خدمت و با خدا و اهل بیت معامله کرده است، از این سفره پربرکت معنوی کسب فیض خواهد کرد.
وی گفت: روز یکشنبه ۱۷ شهریورماه سفره حج تمتع ۹۸ برای ایرانی ها بسته می شود؛ مکه مکرمه امشب از حضور ایرانی ها خالی می شود و پروازهای مدینه نیز یکشنبه پایان می یابد.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حدود یکهزار و ۳۰۰ نفر از زائران و خادمان حاضر در مدینه نیز فردا با ۶ پرواز عازم ایران می شوند.
وی با بیان اینکه ایام حضور حجاج در روزهای آخر با ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان همزمان شده است، گفت: توفیق یافتیم تا در این ایام به پیامبر و حضرت زهرا و ائمه مظلوم بقیع تسلیت بگوییم.
رشیدیان از همه خدمتگزاران اعم از همکاران سازمان، بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، دستگاههای همکار و همه کسانی که به خدمت‌رسانی برای حجاج پرداختند، قدردانی کرد.
وی، عملکرد رسانه ها در ایام حج برای آرامش بخشی به جامعه و خانواده های حجاج را مطلوب دانست و گفت: عملکرد رسانه ها در این ایام بسیار مناسب و قابل تقدیر بود.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین با تشکر از همه دستگاههای ذیربط و همکار، همچنین از رییس جمهوری که در بحث ارز حجاج حمایت کردند و تمامی دست اندرکاران شورای عالی حج و غیره قدردانی کرد.




نظرات کاربران